Nem opsætning af lokale
Når vi har importeret jeres lokaler, er det nemt for jer at planlægge opsætninger til jeres events. Tilføj borde, barer, scener m.m.
Gem ofte brugte opsætninger til senere.
Passer til mange behov
Uanset om i afvikler events til 50 eller 5.000 har vi en løsning der passer til jer.
Tilpasset til dine behov
Vi skræddersyer løsninger så de passer til jeres behov og arbejdsrutiner. Vi ved at der ikke findes én rigtig måde at afvikle events, derfor tager vi højde for jeres rutiner og behov.
Real-Time Sharing
Sig farvel til utallige emails frem og tilbage mellem jer og jeres kunder eller leverandørere. Alle ændringer på gæster, opsætning eller lign, sker i realtid i Openseat og elimenere derfor filer såsom gæsteliste_final_4_FINAL
Det er vi særligt stolte af
Vi arbejder løbende på at udvikle nye features, som skal gøre det nemmere at koordinere og afvikle events. Her er tre af de features vi har udviklet, som vi og vores kunder er ekstra glade for.
Opsætning af lokaler
Vores tegneelement gør det nemt at opsætte dit lokale efter behov, nemt og hurtigt. Alle aktuelle parter kan logge ind og følge med i i realtid. Hvilket fjerner behovet for at sende tegninger og rettelser frem og tilbage
Drag and drop bordplan
At lave en bordplan har aldrig været en sexet opgave. Vi har derfor udviklet en nemt og overskuelig måde for jer eller jeres gæster at lave en bordplan. Om end det er enkelte gæster eller grupper, kommer du hurtigt i mål med opgaven
Allergene håndtering
Et af de store udfordringer ved at afvikle events er håndtere den enkelte gæsts allerede eller lign behov. Vi har gjort det nemt at danne et overblik over dette, for at minimere ventetid og fejl